Helvetic Clinics tilbyder dig garantier, der går ud over dem, der tilbydes på alle andre tandklinikker i Europa.
Ingen anden tandklinik i Europa tilbyder de samme garantier som dem, der tilbydes af Helvetic Clinics. Garantien dækker ikke kun udgifter til reparation og genoprettende arbejde udført af vores tandlæger, men også din flybillet (op til 180 euro eller 1.343 dkk) og hotelophold på et af vores partnerhoteller under dit ophold.
Hvordan kan vi tilbyde et så højt garantiniveau?
-
Vores kvalitets standarder er så høje, at vores risiko er begrænset, vi gør meget ud af at have så få garantisager som muligt
-
Vores tandlæger og læger er specialister
-
Vores tandlæger og kirurger har mange års erfaring
-
Vores tandlæger er ikke stresset af præstationsmål
-
Vores tandlæger arbejder i et unikt og behageligt miljø
-
Vores laboratories arbejde er uden sidestykke
Varighed
Uanset hvilken tandklinik du vælger, kan der opstå problemer. Det er derfor vigtigt at vide, hvor længe garantien gælder. Så vidt vi ved, har vi den længste garanti på markedet. Det andet der skal tages i betragtning, er der beslutningstageren er i forhold til garantien. Garantiens længde betyder ikke noget, hvis du ikke ved, hvem der bestemmer, og hvordan han kan gribe ind i din favør. Når en korrektion skal laves, kan en krone gå i stykker eller revne, og her skal en person beslutte, om situationen kan betragtes som en garanti sag eller ej.
Hvem bestemmer?
På andre klinikker, er din primære kontaktperson sandsynligvis en agent. Du kan måske diskutere med et medlem af personalet, der ikke har noget reelt ansvar, en agent som er bestilt, betalt af klinikken. Så når der opstår et problem, så vil agenten bede dig at gå til klinikken, som vil afgøre, om en behandling skal udføres under garanti.
Udløsning af en garanti er dyrt. Klinikken skal betale for din rejse, dit ophold, din tandlæge og laboratoriearbejdet. Når en klinik arbejder med agenter, der er en interessekonflikt mellem agenten (primær kontakt med patienten, men ingen beslutnings magt overhovedet) og klinikkens ejer (hvis vigtigste mål er profit, men som ikke er i direkte kontakt med patienten).
Hos Helvetic Clinics er den person, du taler med ansat af klinikkens ejere. Vi er ikke agenter, vi ikke bestilt, vi er ikke mellemmænd. Vi er klinikken. Det er op til dig at beslutte, om du ønsker at tale om din situation med en person, du aldrig har været i kontakt med, og har aldrig talt med før. Det schweiziske hold, som du har talt med, ved hvor vigtig din tilfredshed er. Vi satser efter 99,99% tilfredshed.
Garanti varighed
Kroner | 5 år |
Broer | 5 år |
Facader | 5 år |
Inlay / Onlay | 5 år |
Implantater (kun produktet) | Livstid |
Tandproteser | 1 år |
Fyldninger | 1 år |
Midletidige er ikke inkluderet |
Garantibetingelser og vilkår
Vi udfører afhjælpende behandlinger, fra sag til sag. Patienten skal informere Helvetic Clinics, så snart der opstår et problem. Den ledende tandlæge vil se dig, så tal med det schweiziske team, der derefter vil beslutte at udløse garantien. Helvetic Clinics vil dække tandlægen og laboratorie omkostninger for at løse problemet. Helvetic Clinics vil også dække rejseudgifter op til et maksimum på 180 euro (130 pund) og indkvartering for varigheden af opholdet, i et af vores partner hoteller.
Vi forbeholder os ret til at nedsætte eller annullere vores garanti baseret på følgende betingelser:
- Hvis patienten forsømmer den generelle mundhygiejne
- Hvis patienten ikke har deltaget i en årlig rutine check hos en tandlæge(faktura skal påvises).
- Hvis patienten er alkoholiker eller han / hun ryger.
- Hvis patienten ikke har fulgt tandlægens anvisninger.
- Hvis aftagelige restaureringer, såsom delvise eller fuldstændige tandproteser, ikke er blevet vedligeholdt ordentligt.
- Hvis patientens gummer viger eller hans / hendes knogler skrumper.
- Hvis der har været skade.
- I tilfælde af væsentligt vægttab eller vægtforøgelse.
- Hvis behandlingen af en specifik sygdom har en negativ indvirkning på tand-tilstanden (for eksempel diabetes, epilepsi, osteoporose eller kemoterapi).
- Manglende informering til Helvetic Clinics, så snart problemet er opstået
Helvetic Clinics er ikke ansvarlig for problemer, som ikke blev opdaget på patientens røntgen eller for dem, der ikke kunne forudses på tidspunktet for behandlingen på klinikken.
Rutine check
Patienterne skal udføre årlige rutine check. I tilfælde af parodontale problemer, bør rutine check udføres to gange om året. Rutine check skal gøres enten på vores klinikker, eller, hvis det ikke er muligt, hos en lokal tandlæge hvor et røntgenbillede tages. Hvis patienten ikke får foretaget rutine check hos Helvetic Clinics, vil vi kræve dokumentation for, at rutine check blev udført (Røntgen eller faktura). Patienten skal have sir første rutine check inden for 12 måneder efter at have afsluttet sin tandbehandling på Helvetic Clinics. rutine check er gratis på Helvetic Clinics (patienter bedes ikke at komme på mandage og tirsdage). Hvis rutine check foregår i patientens eget land, så skal vi have et røntgenbillede, tandlægen‘s notater om patientens mund status, en faktura som viser den behandling, der udføres lokalt, og selvfølgelig eventuelle yderligere oplysninger som fotos.
ISO 9001-certificering
Naturligvis er Helvetic Clinics ISO 9001-certificeret. Det betyder, at du er garanteret at modtage det fulde engagement af hele personalet under dit ophold i udlandet.
ISO 9001-certifikat, sammen med vores garanti, bidrager til det faktum, at patienter fra Schweiz og Europa betragter Helvetic Clinics som “den førende tandklinik” i udlandet.
Du fortjener det bedste! Totalgaranti